Thursday, March 1, 2012

its around the corner...

assalamualikum....

it's around the corner bebeh??? apa yg around the corner??? FINAL EXAM BEBEH!!!!

alhamdulillah everything goes perfectly... semua keje dpt siap on  time and now study week...tapi ada 1 je yg x go smoothly and rasanya x perlu nk fikir TAPI since bnda dh jd makin worst aku rsa kna do something but xtau mcm mna nk start *any idea?? it isn't my fault *i think but thanks to certain people yg sgt2 memahami n try untuk ada dgn saya ni...*sayang awak semua

but still selagi x settle, i'm  in uncomfortable condition..tak tau nak buat apa.. pandang kanan rasa bersalah, pandang kiri rasa sakit hati. what should i do? it really bothering me...cmon, you are 20 my dear..not 12..and plus, u are better than me in every single thing.. i don't mind kalau nk face to face n luahkn smuanya BUT PLEASE memasamkn muka n not saying anything doesn't solve anthing...*ok mula dh berapi2 sikit

bukan nk marah sbb aku bkn jenis yg marah x kna tmpt *im trying to be cool n not every part of me yg kau x knal aku pun..kau kenal aku from A to Z n from 1 to infinity..so knapa nk kna jd mcm tu? 

ok fine,maybe aku kna buat public apology kot...

saya, NURUL AIN MAZLAN
dengan rendah hati dan seikhlas hati
memohon maaf 
kepada sesiapa yg telah saya sakiti
yg saya marahi
yg saya pukul
yg saya maki
yg saya kutuk
kerana saya insan hina
yg xtau apa2
selalu terleka
maafkan saya

nah...this is for u,special for u and only for u... ok kn? *sory,saya mmg begini
but again please,change yourself so that people will accept u okeyy???

ok sudah abis emo2 yg x best ni...next focus is for VIVA 6 mac ni*xtau apa nama pnjg viva tu sbnrnya nnt nk kna beli barang bagai mcm buat company betul2..good luck tu all classmate DPAD woohoooo!!!! lets do it!!! mcm2 ada... icecream,kerepek,lollicake,sandwish,tart n many more people!! meh pakat turun ramai2 ke viva kami nohh...*semangat


then, on 14 kena turun berperang wehhh!! gap between papers x bnyk...tarikh pulak mmg best menarik n awesome! *mcm yg teha selalu ckp :)14,16,18,20 n 22..*hambik hang... anyway, adat study week aku: tak balik rumah...cuma 1 je aku nk konfirm, #maktakrinduke??? kbai

ok,setiap gambar ada ceritanya


tillthen salam
trustloveandhope



 
  

  

No comments:

Post a Comment