Sunday, January 30, 2011

assalamualaikum....

yo hai you allz...lately sukar nk bernafas sebab bnyk bnda x setel lg.....assignmnt melambak then sekarang ada kt KAJANG tanah tumpah darahku...haha baru 2 hari kt umah dh rasa mcm setahun...lepas rindu nk tgk kajang...well mna lagi tempat yg aku x syg selain kajang...tk ic sikit tempat lahir dgn alamat aku,of coz la kajang....tapi kali ni lain sebab aku blk kajang berlima..bkn berdua as usual...shahira,nana,n alia join adventure sb ktrg kna wat interview psl satu company pressure group...surprize kn sem dua je dh kna wat bnda2 ni,sabo je la...anyway smalam dh round 1 kajang dgn diorg since diorg stay umah aku,dari metro ke metro point smpai la aku anta diorg ke bangi untuk pass diorg ke umah nana pulak...for tomorrow jadual aku kena g shah alam for interview tu...pastu kna wat report lagi...hahaha well done la sgt kn??

till then...salam..trusloveandhope...

p/s:kt umah,adik ngan abg aku ni asyik ngadap PES je memanjang...x pe,bagi chance kt diorg since aku ni dok jauh dari diorg...hahaha x pe,sayang korang lebih la.... '_____'

No comments:

Post a Comment