Thursday, January 13, 2011

love is pain+friend

assalamualaikum...

hai u ollz...hmm..apa nk cerita ek?well sebenarnya cerita 'kasyah' n awek dia tu belom abis lg....tp first of all aku nk ckp thank u la for 'kasyah' ni sb dia support aku tulis ceita dia ni untuk di sharekn kt dlm blog aku ni..but dia x ready lg nk bace koz dia rasa akn teringt kt smua knangan awek dia tu...well seem it will be ok aku pun nk smbung la cerita dia tu..thanks bro...

"tidak ku cintamu kekasih jika bukankerana blsn yg kau janjikn dlu utk ku sebuah taman yg mngalir sungai kebahagiaan....sungguh tidak kesmpaian cintaku pdamu seandai derita dan brsyarat...padamu kekasih,cnta kita terasa pula adanya tawar mnawarpnuh tanda tanya...hanya satu pngucapanmu yg ku pegang kini mnjadi nadi rindu kerananya cinta brsama janjimu pasti...berpisah kita kekasih,zahir kau yg hilang...hinggaku hilang punca!!lalu ku kembali bersama amanah janji,ku serahkn cinta kita yglebih bermakna....ain,ni betul2 luahan hati aku pada dia ain...aku x tipu kau.."


this is the second msge yg aku terima dari 'kasyah'....well actually lg panjang,aku x dpt nk taip smuanya...bro,cinta tu mmg susah nk jangka kn?bagi 'kasyah' awek dia la segala-galanya.....senang cerita diorg mmg sweet couple....












till then...salam....trustloveandhope..:)






















No comments:

Post a Comment