Friday, January 14, 2011

cuti 3 hari...

assalamualaikum...

hmmm..lonely,im so lonely...adoi..for 3 days ni aku jd penghuni setia teratak murni....yg lain smua blk..most of bdk2 level blk...aarrgghhh..dh la sunyi,kalau diorg blk lg brtmbh sunyi...knapa 3 days?? well ahad ni birthday sultan kedah..so "DENGAN INI SAYA INGIN MENGUMUMKAN BAHAWA 16 HB JANUARI 2011 BERSMAAN DGN HARI AHAD ADALAH HARI CUTI BAGI SELURUH RAKYAT KEDAH....SEKIAN.."


then tinggal la aku terkapai2 mencari teman untuk diajak berbicara..:) tapi nasib baik la encik laptop saya sudi menemani aku...haha smpai x tutup seharian encik laptop ni..kecian dia...x pe,aku syg dia lbh la...haha....dh seharian ngadap encik laptop,lngsung x pgang bku...sentuh pun x...haha kalau la mak tau ni...(sorry mak,sayang mak lebih la..) :)  actually bila sebut psl mak n buku teringt dlu time skolah(padahal bru je pun tinggal skolah)...kalau dlu pantang kalau dh kul 8 mlm x pegang buku abis la suara comel mak keluar..hehe sorry lagi mak...then kalau nk exam yg sibuk bce bku ialah MAK...haha mak je la yg 28 jam dgn ktrg...start dari breakfast di pagi hari smpai la nk tdo...mesti mak ada dgn ktrg..lots of memory la kalau dgn mak....seminggu cerita pun x abis...hehe well x best la cerita psl mak tp psl ayh x msuk skali kn?hehe ayah susah la nk berkepit dgn ktrg sb dia lg suka perhatikn anak2 diorg ni dari jauh so that kalau ada apa2 yg bg dia x kna dia terus tegur...thanks ayah for being so patient la nk jga ktrg yg ketegaq piang ni..huuhuhu sob3... :(   sayang ayah lbh jugak...




next,for the time being aku rsa sem dua lg challenging la sb subjek2 pening (esp eco n akaun)....tambah lagi dgn lecture yg x bg chance lngsung untuk ktrg 'blaja bersuap' n bersenang lenang dpt markah free...adoi...pening...sakit otak2!!!




till then,salam....trustloveandhope...
p/s:tahniah for cik lin n cik din for the new born baby....rasanya girl kot... :) welcome to the world...







No comments:

Post a Comment