Saturday, January 22, 2011

movie,tired,jatuh,kasyah the series.....

assalamualaikum...

well,here im everybody...haha lol...hari mmg tired giler since ada LATIHAN DALAM KUMPULAN  for part2....mmg having fun la..but at the same time penat jgn ckp...plus bole pulak aku jatuh bedebab kt longkang td...nk hebat la sgt kn....padan muka aku...kain bju kurung tersangkut n nasib baik x de sape2 yg mngenali diriku ini waktu tu...kalau x kna gelak la...n recently ni mmg susah sgt nk update blog eventhough bnyk sgt nk tulis n cerita....sgt2 lack of time...tambah2 lg nk2 start quiz n assignment segala bagai...wake up ain...jgn asyik nk senang tau...bnyk bnda nk wat tau....


for next week,cuti raya cina...seminggu pulak tu...tapi harus diisi dgn reseach yg haruss dibuat for klas PAD170 atau lbh tepat lagi klas TUNKU NASHRIL..(credit to sir..hehe) dari x nk balik terus wajib balik...haha well,family first...one more thing my beloved 5 WIBAWA'S classmate nk wat reunion pulakss time tu...ok jwpn nya haruusss balik...i love my kajang la...time n place x decide lg...tp aku terfikir nk wat kat PELANGI SEMENYIH CLUB HOUSE since my cousin,abg emi have been there before...tmpatnya mmg best..ada swimming pool bagai...tp ktrg x de la nk mandi manda sgt..just mkn2,bergamba2 sikit pastu balik la kn?? x kisah la asalkn dpt jmpa adik beradik wibawa tu..haha sekali dgn mak2,ibu2,ummi2 ktrg yg dh lma sgt x jmpa tu kn...ahh..miss a lot la memory2 kt skolah dlu....


last week since aku trlibat dgn organiser program akademik tahun 1,aku pegi la beli brg2 yg diperlukn kt tesco je pun..dgn bdk2 part 1....then alang2 menyeluk pekasam,aku spend time untuk support filem melayu arahan SHAMSUL YUSOF...u all tau kan citerKHURAFAT tu....mmg terbaik la....x bnyk skrip tp mmg berkesan la sound effect dia...even guys yg dtg tgk pun terjerit2 kt dlm wayang tu...haha...then aku baru realise yg aku dh  termungkir janji dgn FATIN,NANA,ALIA n SHAHIRAH....my 'fanas' frend....ktrg janji nk tgk citer tu together2 tp aku dh pun tgk dgn bdk2 part1 tu....haha akibatnya keesokn harinya ktrg kluar ke CS untuk tgk citer tu.....for the first time in my life tgk wayang citer yg sama dua kali..but it is worth sb movie tu mmg best..thumbs up for SKOP PRODUCTION n SHAMSUL for the big success.... :D







MAIN CHARACTERS:SHAMSUL YUSOF N LIYANA JASMAY

KHURAFAT 

the most unforgetfull scene...ada yg ckp 'romantiknya'...:P







hero+heroin










now,its time for kasyah the series....hahahani bukan citer baru kt wayang,x pun kt tv...ni ceritera cinta antara dua insan...haha..well skrg ni aku kesian kt kasyah sb keadaan kesihatan dia yg dari apa yg aku faham makin worst...so ini la msge yg ke brape tah yg dia foward kt aku tgh2 pagi...




"slm ain..ko sihat?ko mesti dh tdo kn?hehe aku xdpt nk lelapkn mata aku la..aku rsa kau tau kn knapa aku anta msge kt kau pagi2 buta ni kn?kdg2 aku pun malu jgk kat ko..tp nk wat cm ne ain.....lg2 ko je yg faham aku...xde org lain dh...nk harapkan kwn2 aku,smuanya suruh aku cari lain...susah ain...x semudah kata...td aku on9 kejap,aku trdetik nk tgk gamba dia kt profil kau..aku x leh ain....tah la....x tau nk ckp apa...pening..mmg sem ni kpala aku giler..x leh nk focus...aku mmg terasa sgt kehilangan dia...jumaat ni aku ada appointmnt dokte psl sakit aku ni..aku citer kt kau je..kwn2 aku mna tau hal ni...mls nk gtau..x de mood..tah la..kosong aku rsa skrg ni...aku mintak kau doakn keadaan aku semakin baik...jgn lpa jnji ko kt aku...tlg tgk2 kn dia...aku hnya dpt tgk gamba2 dia je..dimata dia aku ni seorg yg teruk tp kalau aku crita kt kwn2 aku,aku akn ckp dia seorg pompuan yg baik n brjya mngubah hidup aku...malah masa dpn aku...impian aku dlm hidup hnya 1...aku nk sgt msa dpn aku adalah dia...masih kh ada sinar utk aku??masihkh dia rndu kt aku???hnya tuhan yg tahu.."




well what do you guys think?? mmg susah nk tgk lelaki mcm kasyah ni yg sgt2 syg giler kt love dia tu.....maybe for the time being aku rsa kasyah patut fikirkn dlu kesihatan dia coz family dia sgt2 risaukn dia....bila ksihatan dia ok baru la dia bole fight for his love kn???.......




till then...salam..trustloveandhope..


p/s:sgt best kelas ldk bersama lecture BEL:MISS AFIFAH...credit to her








No comments:

Post a Comment