Saturday, January 8, 2011

lots of tense...aarrggghhhh!!!!!

assalamualaikum...

hahaha second day jadi blogger..banyak bnda nk di poskn....dari cerita 'kasyah si budak setan' yg sayang giler kt awek dia sampai la cerita 'revenge and peace'.....start hari ni jugak aku akan sntiasa ALERT dgn semua subjek2 yg aku rsa kna bace dlu before lecture ajar...first klas aje aku dah mnguap hampir 30 kali....(^-^) hahaha....bkn salah aku n bukan salah lecture pon nk jd cm tu kan...heheehe...anyway hari ni sepanas mentari panas lagi hati aku....aduih...cheer up ain.....bnyk bnda la buat aku panas la
....................................................................................................................................................................

ok2 citer panas2 ni kita full stop je...skrg nk cite pasal cinta si 'kasyah si budak setan' ni ha..kasyah ni syg betul la dgn awek dia sama jugak la dgn awek dia tp disebabkn masalah yg pelik2 diorg ni clash la...tp apa yg aku nk highlight kn sbnrnya ni mcm mna si kasyah ni fight utk love dia...aku rasa dia ni la satu2 makhluk yg diciptakn untuk menyayangi org lain dgn sepenuh jiwa raga bakul dan segala bagainya la...well...any how ALLAH maha kuasa kn?maybe dia clash dgn awek dia sb balasan atas perbuatan dia slama ni....seperti yg kita bole tgk kt cite LAGENDA BUDAK SETAN tu,kasyah fight untuk love dia tapi ada je perkara yg menghalang cinta diorg ni untuk terus together2....so bila sebut pasal cinta,org yg aku akn ingt sudah semestinya la 'kasyah si budak setan' tu..hahaha sory bro...and satu perkara or nasihat yg dia pernah bagi kt aku yg aku akn ingt smpai bila2:

"ain,aku nak kau ingat satu benda...jangan mintak kapel dgn lelaki....aku x suka...biar org tu yg mintak kapel dgn kau..kalau aku tau kau yg mintak kapel dgn lelaki tu,aku x nk kawan dgn kau lagi...."


hahaa...well,aku akn ingt nasihat tu...hehe....he tought me a lot about love matter...so hopefully dia bahagia dgn hidup dia x kira la dgn sape pon walaupun aku nk sgt dia dgn awek dia tu kapel blk...diorg mmg sweet sgt...lots of love antara diorg tu...
__________________________________________________________________________________

ok now rasa nk marah balik...aaarrggghhh!!!!!!!......pasal revenge ni pulak mmg la sakit hati....kita sakit hati bila org cuba nk sakitkan hati kita kn?well manusia mmg x puas dgn apa yg dia ada...semua nk lebih je.....tapi buat apa nk sampai sakit kn hati org kan?aaarrrggghhh!!!! tak tau la bila nk abis dgn cite2 mcm ni..since dari sekolah lagi ada je bnda yg x puas hati...huhuhu...bnda ni semua buat serabut kepala otak je....buat semak......but since i have my family smua bnda ni just a small matter....bak kata mak "PEDULIKAN APA ORG NK KATA'..yup i will mak...hehehe ayah pun pernah cakap "LANTAK LA DIORG NK BUAT APA" hehehe thanks mak,thanks ayah....i will do my best....


sumber inspirasi...mak and ayah....love ya!!
well got to go now....kelas miss PAD190 and ctu151 menanti....fighting u ollz!!!
salam...trustloveandhope....:)

p/s:happy birthday to my aunt NURUSAADAH...may ALLAH bless u....



No comments:

Post a Comment