Wednesday, January 12, 2011

kasyah budak setan part2 vs hari2....

assalamualaikum....

ok now dah terasa x de masa sgt...tambah2 assignment melambak plus dgn presentation lagi....kalau sblm ni rasa nk update blog hari2 skrg dh x rasa mcm tu dh huhuhuhuhuhuu.....tapi x de la rasa smpai nk blk umah tu...hahaha sorry mak,i have to..hehehe lately ni rasa mcm enjoy giler sb klas still lagi on n off,but for klas BEL by MADAM ZETTY a no reason la x kalau x de keje kn?haha...well that was what suppose to be kan?hehee tq madam..love u lah...

for klas2 yg lain aku rasa aku rasa sgt2 yg amat2 pening la (ayat apa yg kau guna ni ain.....) well for org yg x de basic akaun n eco mcm aku ni mmg sakit sikit la nk hadap segala benda jenis2 akaun ni kan...siap ada equation lagi tu...A+E+D=L+C+R aku ingatkn zaman pening2 bersama add math time form 4-5 tu dh abis,rupanya kna jgak berpening2 jugak...fuhh... then my fren pulak wat hal dgn aku..ish pantang betul la org nk cari pasal dgn aku.... 


for aku punya new world ni...(blogging)...well smuanya ok....ada la progression dari hari ke hari walaupun x ramai lagi follower2 yg nk follow blog aku ni...


"ain,aku mimpi dia la...aku syg sgt kat dia,x pe la biala dimata dia aku ni seorg yg panas baran,sorang lelaki yg x de pape,tapi hakikatnya kau tau kan?dah bnyk aku berubah kerana dia,bkn kehendak aku nk berubah,tapi hati aku terdetik untuk tidak melakukan perkara yg x patut...walaupun aku marah dia,x seteruk aku marah ex gf aku biarlah dmata dia aku ni seorg lelaki yg hina,tp smpai skrg aku x terdetik pun untuk aku lupakn dia...aku tetap mendoakn agar kami kmbali menjalinkn ikatan yg pernah termaktub dulu...ain doakn agar dia bkakn pintu hatinya.... walaupun aku diam tanpa bicara aku masih tertanya2 apa khabar dia di sana....ain,menitis air mata aku mnaip msge ini kat kau...aku hanya ingin meluahkan rasa hati setelah dia muncul dalam mimpi aku...kerana aku tak pernah tipu dlm berbicara mengenai dia...."


well u guys,what do you think? sbnrnya ni la msge yg 'kasyah' anta kat aku pkl 3 pagi...i think...dia anta msge ni just nk bgtau yg cinta dia dtg kt mimpi dia mlm tu...fuhhh....aku jd speechless...x tau la nk ckp apa...betapa sungguh2 nya la dia mengharap untuk kembali kat awek dia tu....well as i said ALLAH tu MAHA KAYA......insyallah kalau ada jodoh antara diorg ni x kemana la kan?.....aku jadi respect bila dia ckp yg dia marah awek dia tu x mcm ex2 dia sblm ni...well people can change right?hm...then aku just boleh reply msge tu motivate dia so that dia terus sabar untuk face all this...mmg bagi kita ckp mcm senang,yg peritnya org yg menanggung nya.....hmm....



till then...salam.......trustloveandhope :)

p/s:cinta ini membunuhku....

No comments:

Post a Comment